vrijdag 6 juni 2008

Happy B-Day Cards

Het is altijd leuk om kaartjes te krijgen als je jarig bent!!
En Karin heeft een Blog opgezet voor de jarigen. Je kunt er je naam en geboortedatum plaatsen en als je jarig bent krijg je kaartjes in de post van allemaal leuke mensen die je niet eens kent!
http://www.send-a-birthday-card.blogspot.com/
Ik was 3 juni jarig en heb super veel leuke kaarten gekregen, zelfs uit het buitenland!
natuurlijk ga ik zelf ook kaartjes versturen als iemand anders jarig is want het is echt gaaf om te doen.
Hier beneden staan de kaartjes die ik gekregen heb!

Here are the cards that i received for mij Birthday!



This one i received from Anita Griffin, Seattle, Washington (USA), Thanks Anita!!
Deze heb ik gekregen van Karin Hoeve uit Deventer (NL), ik vind hem super gaaf en karin had er ook nog eens een kadootje ingestopt!! Magnolia afdrukjes! Super bedankt karin....echt héél leuk!

This card i received from Regina she is from Germany! Thank you very mutch Regina! Its a beautifull card!

Deze kaart heb ik gekregen van Alina!
Ik vind hem super mooi en iedereen die hier op mijn verjaardagsfeestje was vond hem ook kei gaaf! Heel erg bedankt!
Dit was het allereerste kaartje wat ik kreeg voor mijn verjaardag, en heb ik gekregen van Gonny! Dank je wel!

Deze kaart heb ik gekregen van Marjolijn!
Ze schreef in haar kaartje dat ze voor me hoopte dat ik veel scrap en stempelkadootjes zou krijgen!! Nou Marjolijn, dat heb ik zeker!!

Deze snoezige en leuke kaart heb ik gekregen van Ria! Een hele mooie kaart waar ze volgens mij heel veel werk aan heeft gehad want er zat zelf een borduursel op, heel mooi!! dank je wel Ria....

Oooohh deze vind ik ok zo mooi!! Ik heb hem gekregen van Simone uit Barendrecht! De stempel is ook een échte Hilde stempel, kei gaaf!! Héél erg bedankt Simone!






3 opmerkingen:

Alina zei

Hoi Hilde , wat fijn dat je zo een leuke verjaardag heb gehad , met zoveel leuke kaartjes ! Echt super ! Ik ben zo blij dat je mijn kaart leuk vind ! Groetjes en nog een fijn weekend , Alina.

Karin zei

hoi, Hilde wat veel kaartjes!!!!! En ze zijn alle super.
Ik ga ze op de blog zetten.

Fijn weekend
xoxo karin

Riet zei

hoi hilde
maar jij heb er ook prachtige kaarten op staan meid.
echt super.
ik heb je gelijk gelinkt bij mij.
dus ik kom regelmatig is bij je neuzen hoor.
groetjes riet.