woensdag 17 september 2008

Een leuke LO van Anne!

Dit keer heb ik een leuke LO gemaakt van mijn nichtje Anne!
Ze is door mij ook met scrappen begonnen, en ze vind het heel leuk om te doen.....
Ze is 12 jaar en een echte brugpieper!

Op het moment dat ik de Lo aan het maken was en aan het denken was wat ik met de letters aan moest zag ik op het forum van Scraptastisch deze link:
http://kimmerbe.wordpress.com/2008/07/03/chipboard-tutorial-make-your-chipboard-titles-pop/
En dat vond ik zo gaaf dat ik gelijk aan de slag ben gegaan en dit is het resultaat!!






3 opmerkingen:

Unknown zei

Nou hil....echt heel mooi geworden meid! Die letters zijn echt gaaf he....super!

scrapmuis zei

knap stukje werk weer Hilde! super he die letters!ga straks ook weer verder mijn huis is bijna weer in spik en span!!!

Gtjes Pina

Angela zei

wow nog zo'n leuke! De letters zijn erg mooi geworden!