zaterdag 4 oktober 2008

Mijn spulletjes uit Amerika zijn er!

Ik had vorige week spulletjes besteld bij Lifetimemoments in Amerika en gister kwam die aardige postbode mijn pakketje brengen!
Ik was zo dol blij dat die man gedacht moest hebben dat ik niet goed bij mij hoofd was!
Nou ja, mag het ook! het is toch ook leuk.......
Er zaten zelfs allerlei extraatjes in het pakketje!!
Zoveel nieuwe dingen en dat maar voor 50$ omgerekend 35 euro:)
De bovenste foto is van het extraatje dat erbij zat!









6 opmerkingen:

Anoniem zei

WOWWWWWW wat gaaaaaaf zeg!!!!
Ben heeeeeeelemaaaaaaal niet jaloers hoor wahahaha.
Nou je hebt lekker ingekocht en idd het is niet veel geld zeg!
Heel veel plezier met je nieuwe aankopen en ik ben benieuwd naat het moois je gaat maken!

Groetjes Jacqueline

Angela zei

wow wat een super spullies!!! jij kan ff lekker er tegenaan! supersite is dat he?!
xxx

Anoniem zei

wat een mooie spullen weer ik heb ze life gezien net das toch wel heel leuk allemaal goed verwend jij!

Anoniem zei

Oww wauw!! Wat een gave spulletjs!!! Wat zijn dat voor merken papier? is erg gaaf!
En dat extraatje is wel een behoorlijk extraatje.
Heel veel plezier met je spullies!

Unknown zei

Hey Hil! Meid, wat een heerlijkheden allemaal..daar kun jij vast wel iets moois mee brouwen :D Echt super spul! Veel plezier ermee ;)
knff Ria

Unknown zei

i like......