vrijdag 13 februari 2009

Swap

Ik heb meegedaan aan een fotoswap op het forum van Royalty Scrapbooking!
Angéle heeft een foto van mij doorgestuurd gekregen en ze heeft er een Lo van gemaakt op het formaat 20x20.
Ik vind het resultaat fantastisch en ben er ook erg blij mee! Dank je wel Angéle!

Zelf heb ik een foto van Angelique toegestuurd gekregen en daar ben ik nog niet helemaal klaar mee! Morgen krijg ik hem af en dan stuur ik hem direkt naar haar toe, dus begin komende week zal ik mijn eigen gemaakte swap hier ook plaatsen!



6 opmerkingen:

Angèle zei

Ik ben blij dat hij goed aangekomen is. Daar twijfelde ik een beetje over. En dat je er blij mee bent. Op mijn blog kun je hem nu ook zien. Ik heb hem op een Hamly sheet gefotografeerd. Vond ik zelf leuk en dan krijg je formaat 30x30. Fijn weekend Hilde, groetjes, Angèle

Riet zei

wat heb je dat weer prachtig gemaakt Hilde.

liefs Riet.

natacha zei

leuk lootje

Ria zei

dat heeft Angèle leuk gemaakt hilde!

sam zei

wat een super leuke layout!!
groetjes sam

tamara zei

leuke lo