maandag 13 april 2009

Samen spelen met de tent

Ik heb nog een lo gemaakt met het papier van Imaginisce! De twitterpated lijn.....
de vorige was wat strakker en nu heb lekker zitten scheuren!
Normaal hou ik niet van lo's met beestjes e.d op maar bij deze foto's kon dat juist heel goed.
Het papier past écht perfect bij de foto!
De als achtergrond heb ik cardstock gebruikt en daarop het ik zelfgemaakt designpapier gedaan, een tip uit de Creatief met foto's. Ik heb een stuk cardstock genomen en daar heb ik met gesso op gestempeld, toen dit droog was ben ik er met een paintdabber overheen gegaan en daarna met een lotion/billendoekje alles uitgewreven! het geeft een leuk resultaat en ik vind hem superrrr passen bij deze lo ( al zeg ik het zelf hihihi) Ik heb hem gemaakt voor een vriendin maar dat weet ze nog niet.... Sssssstt!






6 opmerkingen:

Ria zei

maar in het echt zijn ze veel mooier! Vind het een hele vrolijke layout!

Riet zei

wowwww Hilde,wat is dit ook schitterend gemaakt.

liefs Riet.

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Mooi Hilde.
Wat zal je vriendin blij hiermee zijn :)

Groetjes,
Jolanda (scrappingjol)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Vera zei

ja, hier is haar vriendin blij mee.
Hil, je kunt het op zo'n manier niet geheim houden.
Wat heb je dit mooi gemaakt!
Super.

Dikke knuf Vera

Hilde zei

Nondeju, Het is niet gelukt om het nog even geheim te houden..... Vera is hier dus een kijkje komen nemen! Lieverd, hij komt jouw kant op hoor!

kus Hil