vrijdag 3 juli 2009

Ik stop met het challenge blog

Ik heb besloten om te stoppen met het CT van Scrappassion challenge blog....
Dit omdat ik het ontzettend druk heb en nog drukker krijg doordat ik weer naar school toe ga vanaf komend schooljaar ( 7 sept)en daarbij ook nog ga werken
Ik wil me liever focussen op het DT bij Pimp a pumpkin wat ik nog steeds met héél veel plezier doe!!
Maar ik kan me heleaas niet opsplitsen of meer uren in een dag stoppen, al zou dat wel handig zijn!
Ik wens de meiden van Scrappassion nog heel veel succes en veel scrapplezier!
Doe vooral mee met de challenges maar stuur voortaan jullie mooie uitwerking alleen nog maar naar Ria, succes!

4 opmerkingen:

Riet zei

Soms moet een mens echt keuzen maken Hilde,de dag gaat al veel te snel.
En je moet je tyd wel met plezier verdelen meis.

Fijn weekend.
Liefs Riet.

Unknown zei

Hey hilde..vind het heel jammer, maar ozo begrijpelijk! Je moet soms keuzes maken in je leven...maar we houden zeker contact ;)
dikke kus
jij redt het wel!

Vera zei

He lieverd,

ook al zal het geen gemakkelijke keuze zijn geweest. Ik denk wel dat het een hele goede keuze is.
Je hebt je tijd en energie straks heel hard nodig.
Ik wens je heel veel succes. En als je hulp nodig hebt, dan weet je me te vinden.

Liefs Vera

Suzanne zei

Hoi Hilde,

Jammer dat je ermee moet stoppen, maar wel begrijpelijk. Succes met je studie! Ik heb je een blogaward gegeven. Ga maar even op mijn blog kijken.

Groetjes, Suzanne