zondag 3 oktober 2010

Broer & zus

Over deze Lo ben ik wel heel erg tevreden (ook was dat in het begin niet)!
Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye, de So Sophie lijn!
Het is al de 2e keer kort achter elkaar dat ik een lijn gebruik die Sophie heet, zou dat toeval zijn of komt het door dat ik er door aangetrokken wordt door mijn kleinste vriendinnetje "Sofie"??

De letters van de titel heb ik bewerkt met Tim Holtz: crackle paint.... 2 bloemen heb ik bewerkt met Glimmermist, net zoals de taartonderzetter en het & teken was eerst wit maar daar heb ik Glimmermist opgespoten en daarna mijn Stazonkussentje erop gedruikt. geeft een erg leuk effect, misschien kun je dat het beste zien bij de detailfoto's!
het Engel-ornamentje vind ik helemaal geweldig!! Heb ik gekocht bij Scrapshop Rosa!!









4 opmerkingen:

Unknown zei

deze layout vind ik echt ontzettend mooi hilde!!! Ik zie dat je grandmother's attic hebt gebruikt? de embellies herken ik ;) verder helemaal top!!

Gwendolyn zei

Wat een mooie LO! Ik vind de kleuren echt prachtig!

Liefs Gwendolyn

carli's scrapweb zei

Deze is ook helemaal te WAUW!!

Unknown zei

Wow, Hilde, you have some beautiful work here! Your blog is wonderful! Grt., Gerry van Gent