donderdag 4 november 2010

Nu kan ik hem helemaal laten zien!!

Hé hé eindelijk kan ik zeggen en laten zien wat ik had gemaakt!
Nou, ik had de maand September de 2e of 3e plaats ( ik weet het niet meer) bij Scrappassion en mocht als guest designer meedoen voor de maand November!!

De opdracht is:
Scrap een foto van jezelf en daarbij 10 dingen van jezelf...dat kan alles zijn, karakter trekken, positief en negatief eventueel, dingen waar je je mee omringt...

Hopelijk vinden jullie deze Layout inspirerend genoeg om ok mee te doen bij Scrappassion Challenge Blog










Het papier is van Prima Marketing, ik vind het een échte Shabby Look hebben en daar houdt ik wel van!
De gehaakte bloem heeft mijn vriendin Carli voor me gemaakt waarvoor Dank dank dank want ik ben er erg blij mee!
Ik heb op deze Lo gestempeld, met Glimmermist gewerkt, met kurk, crackle paint etc.....
Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hilde, het is een feestje om naar je layout te kijken...zoveel leuke details her en der!! Hartstikke leuk dat je GDT was bij Scrappassion ;)

yyam zei

Oh this is just gorgeous! I love the colors and and the really lovely details...really shabby chic! :)