maandag 24 augustus 2009

Sassafras lass, Me Likey

mijn vriend:
Deze lo is gemaakt met papier van Sassafras lass, de Me Likey lijn
Ik heb allemaal verschillende stroken papier opgeplakt om het papier er echt uit te laten springen.
De foto heb ik gemat op geel cardstock en een soort van kader gemaakt met de onderste rand van het dessinpapier
Hier en daar heb ik knoopjes en bloemen geplakt, niet teveel want het papier is zelf al druk genoeg.....
Ik heb er nog een gemaakt met dezelfde lijn maar die zal ik morgen paatsen!

Het papier is te koop bij Pimp a Pumpkin!





4 opmerkingen:

Ilonka zei

Hallo Hilde dit is wat je noemt een echte fleurige LO. En wat heb je het leuk gedaan met al die stroken.


Groetjes Ilonka

Anoniem zei

Wauw Hideke deze is ook erg gaaf!!je hebt je papiertjes weer goed gebruikt!super groetjes Pina

Angela zei

wat een lekkere vrolijkerd zeg!

Vera zei

Wat leuk! De volgende keer mag je je vriend wel een beetje gel indoen.

Liefs Vera