donderdag 22 september 2011

Snapshot (I just love Graphic 45)

Voor deze layout heb ik papier gebruikt van Graphic 45, daarbij heb ik 2 lijnen door elkaar gebruikt.
Ik wilde een echte vintage pagina maken en heb gekozen om meerdere lagen op elkaar te gebruiken en veel te gaan scheuren enzo.
De grote bruin/zwarte bloem heb ik zelf gemaakt van een rits. Op de blog van Maya Road staat hiervan een tutorial.
Ik wilde een layout maken waar veel op te zien zou zijn en volgens mij is dat wel gelukt!
Zelf ben ik helemaal weg van de filmstrip van Idea Ology, die vind ik het helemaal af maken. De tandwieltjes zijn niet van Tim Holtz maar van zelfgesloopte wekkers.
Eigenlijk heb ik verder bijnaalle spulletjes die ik gebruikt heb gekocht bij de Scrapheap in Sprang Capelle!









Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wouw wat mooi Hilde, echt prachtig met mijn favo papier!!!!En zelfs je kapsel is vintage hier, hihi. Heel leuk gecombineerd!

groetjes,
Marjolijn.

vera zei

Hilde, het is in 1 woord: PRACHTIG!
Wow, zeg. Het klopt helemaal. Ik vind de bloem ook geweldig. Ben op het moment een echt bloemenfreak. Draag ze regelmatig, maar deze had ik nog nooit gezien. Hoe heb je deze gemaakt?
Echt geweldig!
x

vera zei

p.s. ook de foto is errug leuk!

Tessa zei

Wow... super gave layout! Hier hou ik wel van: lekker veel te zien op een pagina. Een kunstwerkje!

xx Tessa

Anja zei

Hoi Hilde, ik heb ook even je blog bewonderd en ik ben blij dat je vorig jaar niet gestopt bent. Je maakt echt supermooie dingen. Ik vind je techniek prachtig en ik ben blij dat ik de foto´s nu wat beter heb kunnen bekijken!
Mooi door blijven scrappen, want ik ga je blog volgen! :-)
Groetjes,
Anja

Tamara zei

oooh wat een ontzettend gave layout!! xx Tamara

Dagmar zei

Ik ben verliefd op deze LO....