zaterdag 14 januari 2012

Deurhanger

Voor de Never Ending challenge bij de Scrapheap
heb ik een deurhanger gemaakt.

Ik wilde weer eens een andere techniek toepassen en dit keer heb ik met Mod Podge gewerkt.
Eerst heb ik op de hanger die van chipboard is bewerkt met mod podge en daarna allerlei papier en tags erop geplakt en daarna weer met mod podge eroverheen, je krijgt dan een soort van glanzend laagje.
Toen alles droog was ben ik het gaan bewerken met verf, gesso en glimmermist. Ik heb bijvoorbeeld gestempeld met gesso en verf met allerlei digetjes die ik hier nog had liggen (o.a. bubbeltjes plastic)
Ook heb ik nog gestempeld met zo'n muurstempeltje maar ik wilde dat dit niet de overhand had dus je moet goed kijken waar ie ergens zit.
Toen alles weer droog was, ben ik het af gaan maken met rub ons, bloemetjes etc

Ik heb aan 1 kant Have A Nice Day gemaakt en aan de andere kant Don't Forget..
ik heb voor deze tekst gekozen omdat ik ontzettend vergeetachtig ben en altijd wel iets vergeet als ik de deur uit ga en nu is deze deurhanger een goed geheugensteuntje!!












4 opmerkingen:

@nnie zei

Je deurhanger is helemaal geweldig geworden, veel leuke technieken en erg vrolijk.
groetjes Annie

Jenny zei

Mooie deurhanger heb je gemaakt.
groetjes Jenny
Tjoeke tjoek

Scrappiness zei

leuke deurhangers heb je gemaakt Hilde. En ik ben onder de indruk van je mixed media layouts, super gedaan!

bmartes zei

Watveen prachtige deurhanger Hilde! Mooi bestempeld met leuke kleurtjes en leuke tekst!
Groetjes,
Arja ( via SF blogtrein )