zondag 15 januari 2012

Mijn lieve kleine friendinnetje

Deze Layout heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar het was er nog niet van gekomen om hem te plaatsen (er komen er nog meer aan)

Ik weet niet meer welk merk/lijn papier ik gebruikt heb (laat het me alsjeblieft weten als jij het wel weet)
Het lieve meisje op de foto is weer Sofie maar dan weer een beetje een groter meisje als de laatste Lo.
Bijna alle bloemen heb ik zelf gemaakt omdat ik het 1 leuk vindom te doen en 2 omdat ik eigenlijk nooit scrapspulletjes voor mezelf kan kopen maar dit is een prima oplossing toch??
Over de foto ligt een clear overlay maar dat zie je niet zo heel goed....

Ik heb zoooo ontzettend gelachen bij het maken van deze Lo..... Hij was eigenlijk af maar ik wilde daar linksboven in de hoek nog iets en dacht ik ga proberen met een rietje op een druppel inkt te blazen (Dagmar zei nog: Niet doen Hilde!!) En opeens schreeuwde ik vanuit de keuken: OOhhhh NEE hé, nu is het alsof er een kraai met zwarte inktpoten over mijn Lo heeft gelopen!! Dagmar kwam kijken en beide hebben we bijna in de broek geplast van het lachen..... (Waarschijnlijk moet je erbij zijn geweest om het grappig te vinden)
Ik heb er uiteindelijk een bloem rub-on opgedaan maar ik vind het er toch een beetje sneu uitzien!!


 

 

 

 



Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Scrappiness zei

Wauw wat een supergaaf lootje Hilde. Die kraaienpoten vind ik wel tof geworden hoor, een leuke verrassing zeg maar :) En je bloemen zijn ook prachtig.
Ik denk dat het papier van Websters is.

Hilde zei

Klopt het is inderdaad Websters!! Dank je wel!

Anja zei

Ha, ha, als je niks over de kraaienpoten had gezegd, dan was het helemaal niet opgevallen. Het lijkt gewoon of het bij het papier hoort! Ik vind het een superleuke LO!

Brendaxx zei

Kraaienpoten of niet, ik vind het een mooie LO geworden!! Mooie foto's ook:)
Groetjes,Brenda

regina zei

een schitterend lootje!

mooi papier en leuke details!

gr regina

bmartes zei

Leuk Hilde!! Ik vind jouw zelfgemaakte bloemen veel leuker als gekochte...
En je spetters vind ik hartstikke artistiek!
Groetjes,
Arja

Jacquelien zei

Prachtige layout Hilde! Ga volger van je worden :-)

@nnie zei

Omdat je mijn blog had bezocht kom ik ook even bij jou kijken.
Een supermooi LO heb je gemaakt, prachtig papier en leuk met de letters.
de intvlek heeft wel wat, als je dit zo wil doen dan lukt het meestal niet,
groetjes Annie

Monique Liedtke zei

Schitterende layout! en die kraaiepoten waren me echt niet opgevallen!! (wel dat vriendinnetje eigenlijk met een v moet ... LOL).