zaterdag 20 april 2013

Stoppen met scrappen

Hallo allemaal, Alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst iets op mijn blog gepost heb.... Dit keer wil ik laten weten dat ik ga stoppen met Scrappen, definitief!! Ik heb behoorlijk wat scrapspullen en deze wil ik gaan verkopen.... Heb je interesse of ken je iemand die interesse heeft om spullen over te nemen stuur me dan een mail!! vrankenhilde2@hotmail.com Je mag natuurlijk ook altijd een kijkje komen nemen tussen mijn spullen, maak er maar een leuk dagje uit van met vriendinnen! Ik zorg voor de koffie met iets lekkers erbij :-) Ik heb veel spullen dus het is zeker de moeite waard! Zou het heel leuk vinden als jullie dit bericht zouden willen doorsturen naar jullie mede-scrapmaatjes om zoveel mensen te kunnen bereiken... Alvast bedankt!!

Geen opmerkingen: