maandag 20 augustus 2018

Nieuwe Blog!!

Hallo allemaal!
Dat is lang geleden hé? Maar niet zonder reden.... Veel gebeurd ondertussen.
Zoals de meesten weten scrap ik al een hele tijd niet meer maar vind het wel nog steeds leuk om af en toe eens op jullie blogs te kijken en daardoor ging het bij mij kriebelen.
Niet op scrapgebied maar wel met de blogs!
Omdat ik graag reis wilde ik hier iets mee doen en daarom ben ik een reisblog gestart!
Waarom zou je denken?
Nou, eigenlijk is het heel simpel: Ik reis alleen en kan mijn ervaringen met niemand delen, behalve met de mensen die ik op reis tegenkom. En omdat ik dit met meer mensen wil delen ben ik deze blog gestart.
Het gaat niet alleen maar over mijn tripjes maar ga ook onderwerpen posten met tips en wat ik zoal meeneem en wat echt niet in mijn bagage mag ontbreken

Ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie mij zouden willen volgen! ( en een berichtje achterlaten vind ik al helemaal leuk)
Hilde op reis



Groetjes Hilde

Geen opmerkingen: