maandag 13 december 2010

Druk druk druk

Met scrappen!!
Eigenlijk is het zelfs een beetje een probleem want ik heb ideeën teveel!!
Ik heb vandaag foto's gekregen om aan een ontzettend stoer jongensalbum te beginnen maar eerst doe ik nog even iets anders......



Namelijk......
Ik ben begonnen aan mijn uitwerking van Scrappassion Challenge Blog
en zoals je kunt zien heb ik grof geschut ingezet om mijn "Home Deco"precies te krijgen zoals ik dat wil!!
Als het gaat worden zoals ik voor ogen heb dan wordt het best....... Gaaf!!!!


3 opmerkingen:

Unknown zei

ik zie dat je je vader aan het werk zet?? hihihi, dan wel de prijs delen mocht jij hem winnen he :D x

Ilonka zei

nou ben benieuwd Hilde! ziet er spannend uit dat grof geschut hihihi xxx

Dora zei

Ik ben heel benieuwd wat dit gaat worden!