dinsdag 14 december 2010

Home deco

Dit Home Deco project heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge op het Scrappassion Challenge Blog
Ik heb mijn vader van triplex een ster laten zagen en deze heb ik eerst bewerkt met Gesso en daarna met Crackle paint.
De voegen van de barstjes heb ik iets donkerder gemaakt door water en Distress inkt te vermengen en deze eroverheen te wrijven......
Verder heb ik de ster met embellies zoals pareltjes, bloemen, sterren etc opgeleukt!
Dat lekkere manneke op te foto is mijn lieve neefje Mees!


 

 

 

 



Posted by Picasa

11 opmerkingen:

Dora zei

Wow Hilde...wat is die super geworden ik had de sneak al gezien...ik vind m top!

Ria zei

zo kun je het beter zien van dat crackle....op de overzicht zie je het helaas niet :(

Ylona zei

Heel erg mooi gemaakt Hilde!

xoxo,
Ylona

Danielle zei

ik zag hem al op het scrappassion blog. hij is helemaal super! erg mooi gedaan.

Gwendolyn zei

Gaaf geworden zeg! Zoiets zou ik ook zo in huis hangen! Bedankt voor het meedoen!

Liefs Gwendolyn

Mariska W. zei

Ik vindt hem echt super gaaf Hilde !!!

BOXERGEK zei

Dat ziet er gaaf uit!
Echt winters die kleuren, leuk hoor.

Groetjes Esterina

Ellen de Boer zei

Heel erg mooi deze ster!

Groetjes Ellen

Ellen de Boer zei

Heel erg mooi deze ster!

Groetjes Ellen

carli's scrapweb zei

Wat een mooie ster van een mooie ster!! Toch mer mekkeluk zoeene pap. XXX

Ilonka zei

helemaal gaaf vin ik um! xxx