zondag 12 december 2010

Kiki & Juulie

Dit albummetje heb ik gemaakt voor mijn nicht, als kadootje! (Wel in opdracht)
Ik hoop maar dat ze niet op mijn blog kijkt voor 8 januari want dan krijgt ze hem pas.....

De basis van dit boekje is chipboard en het designpapier wat ik heb gebruikt is van Kaiser scrapbook, de Blushed lijn!
Het viel nog niet mee om een album te scrappen waar nog geen foto's in zitten (dat mag de ontvangster zelf doen)
Ik wilde niet teveel poespas in dit album maar toch heb ik hem rijkelijk aangekleed met bloemen, kant, swirls, embellies, rub ons en journaling tags.......

Het moest een écht meidenalbum worden en ik denk dat het zo wel prima gelukt is!

Mijn volgend project is weer een album, ook een kadootje ( maar dan een hele stoere) Ssssttttt.......


 

 



Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Ann zei

wat ziet het er ontzettend leuk uit Hilde daar zal ze vast wel blij mee zijn

Danielle zei

dat ziet er hartstikke mooi en lief uit, en is zeker een echt meidenalbum!

Dora zei

Inderdaad een echt meiden album ik vind m super!

Ellen de Boer zei

Wat een mooi album en prachtige kleuren zo!

Groetjes Ellen