vrijdag 30 mei 2008

Eindelijk weer thuis

Na 12 weken bij mijn ouders te hebben moeten logeren ben ik vandaag eindelijk weer thuisgekomen!!! Ik ben zoooooooo blij :)

Op 7 Maart ben ik bij de pannekoekenbakker en Thorn gevallen (gelukkig was de pannekoek al op) Ik heb toen mijn been op 9 plaatsen gebroken en ze hebben een pin en schroeven in mijn been gezet. Natuurlijk kon ik niet alleen met Odie in mijn appartement wonen en mocht ik zo lang bij mijn ouders intrekken. Dat was niet altijd even makkelijk en zeker niet als je helemaal niets kunt.
Ik ben er nog lang niet en ik loop nog steeds op krukken en ik moet me buitenshuis nog steeds in een rolstoel voortbewegen maar ik wilde zó graag naar huis toe dat ik mijn spulletjes vanmorgen gepakt heb en naar huis ben gegaan.
Het is nog even afwachten allemaal en ik moet dinsdag terug naar de chirurg (en dan ben IKKE jarig) en dan beslis ik definitief of ik in Neeritter blijf, ik hoop het wel!!
Ik zei dat ik vóór mijn verjaardag thuis zou zijn en vandaag is de GROTE dag!! Joepie........

2 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Hilde,

je been op 9 plaatsen breken?
hoe krijg je het voor elkaar!
ik ben even op de blogs van iedereen aan het snuffelen.Heb ik nu eindelijk tijd voor. Super leuke dingen maak jij zeg.

Fijn weekend
xoxo karin

Ib zei

Tjee Hilde dan heb je een behoorlijke val gemaakt als je hem op 9 plaatsen gebroken hebt pfffffff.

Kan heel goed begrijpen dat je nu blij bent weer in je eigen huis te zitten en ik hoop dat het gaat om lekker in je eigen huis te blijven hoor. Succes dinsdag gewenst bij de chirurg en vast een fijne dag verder gewenst.

Geniet er lekker van hoor.

groetjes Ilona