dinsdag 20 mei 2008

Deck of Me (DOM)


Ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen, namelijk een Deck of Me ( DOM) Het is soortgelijk als "book of me" maar dan op speelkaarten gescrapt. Heel klein dus. Eigenlijk is het de bedoeling dat je het via een forum ofzo doet en dat je elke week een nieuwe opdracht krijgt die gaat over jezelf, over jouw leven, over wat jou bezig houdt. Nu ga ik het een beetje anders doen..... Ik begin op 3 juni op mijn verjaardag en de dag dat ik op controle moet in het ziekenhuis(hopelijk krijg ik dan goed nieuws) Ik ga een heel jaar lang elke week een Deck of Me scrappen van het leukste wat ik die week heb gedaan, wat is gebeurd of gewoon wat voor mij belangrijk is.
Het doosje voor de Deck of me heb ik al gemaakt dus ik kan vanaf 3 juni aan de slag gaan!!
Natuurlijk zal ik dan elke week het kaartje op mijn blog plaatsen.....

Geen opmerkingen: