woensdag 28 mei 2008

Vera

Vera is al sinds de kleuterschool mijn vriendin en natuurlijk verdiend zij een mooi plekje op mijn Blog.
Ze is een echte schat en zij en haar kids zijn een van mijn favoriete onderwerpen om foto's van te maken.
Ik heb het vermoeden dat als ik kom dat ze dan denkt: "daar heb je ze weer met haar fototoestel" hihihihi ik geef er niks om.......


Vera has been my friend since kindergarten and of course they deserved a nice spot on my Blog. She is a real treasure and she and her kids are one of my favorite subjects to take pictures of it. I suspect that if I do that they're thinking, "there you have them back with her camera" hihihihi I give nothing to .......







1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo lief vriendinnetje,

super lief van je!
En daarbij ook ontzettend mooi.
Voor altijd vriendinnen!

Liefs Vera